Wednesday, February 16, 2011

what a calm and cool day...blessed day

let's try shall we?;p


mahu pakai BM boleh tak? maleh den nok pikio BI ni...=))

yup...14 rabiul awal 1432H bersamaan 15 februari 2011..walaupun sudah berlalu tetapi inilah hari yang paling aman pernah aku alami..panas tapi tak terasa bahangnya..hujan tapi tak terasa kedinginannya...masya Allah..selawat dan salam ke atas junjungan Nabi Allah Muhammad..ya Rasulullah..sesungguhnya aku amatlah merinduimu...penuh harapan untuk berjumpa denganmu...amin ya Rabb

pagi nanti aku akan sertai perbarisan pagi..this week the sispa will take head incharge...and this'll be my first coming...sebabnya, yang lepas selalu bangun lewat;p lepas balik daripada perjumpaan dengan pegawai paling mantap, Encik Raja Arisham, dia maklumkan yang kali ini mungkin the last time but not for me..sebab tahun depan aku masih lagi ada lagi..i'll be the super senior..hahaa

not to mention, petangnya pula aku mungkin turun gelanggang..mahu mantapkan lagi stamina,fitness..ya i'll have some matches with the chinese player..and my team mate Zaim...hahaa best main dengan mereka..sedikit sebanyak dapat belajar, dapat tunjuk skil aku juga...hihiii

so then, you guys..good luck and all the best...and enjoy these videos=)
::jaga iman dan amal::

opick - tafakur

bondan prakoso & fade2black - ya sudahlah


sabrina - insomnia


estrella - stay


raihan - ya nabi salam alaik


maher zain - ya nabi salam alayka

No comments:

Post a Comment